arkadaşlar bi sorum olacak
3
●476
- 15-07-2008, 23:19:35aradım bulamadım. benim adsense de 100 dolar temmuz ayında oldu ödememi ağustosta alacağım peki herhangi bi talepte bulunacak mıyım yoksa onlar bana ödeyecek mi gerekli herşeyi yaptım önceden. temmuz ayında 100 dolar oldu ağustosa kadar 150 dolar birikirse ben 150 dolar mı yoksa temmuz sonunda biriken 100 doları mı alırım? teşekkürler şimdiden