• 15-07-2008, 23:19:35
    #1
    aradım bulamadım. benim adsense de 100 dolar temmuz ayında oldu ödememi ağustosta alacağım peki herhangi bi talepte bulunacak mıyım yoksa onlar bana ödeyecek mi gerekli herşeyi yaptım önceden. temmuz ayında 100 dolar oldu ağustosa kadar 150 dolar birikirse ben 150 dolar mı yoksa temmuz sonunda biriken 100 doları mı alırım? teşekkürler şimdiden
  • 15-07-2008, 23:32:21
    #2
    Temmuz sonundaki 100 doları ağustosta alırsın ağustos sonundakinide eylülde..Ödeme almak için talepte bulunmana gerek yok zaten 100 doları aştığı zaman otamatik olarak birdahaki ay ödenir.
  • 15-07-2008, 23:35:03
    #3
    banka hesabını onayladıysan bankana gönderir
    yoksa çek olarak gönderir
    eğer banka hesabı eklemediysen ödemeyi beklet bence
  • 16-07-2008, 10:37:31
    #4
    teşekkürler arkadaşlar cevabımı aldım