Konu
arkadaşlar bi sorum olacak
15-07-2008, 23:32:21
#2
YokSun
Temmuz sonundaki 100 doları ağustosta alırsın ağustos sonundakinide eylülde..Ödeme almak için talepte bulunmana gerek yok zaten 100 doları aştığı zaman otamatik olarak birdahaki ay ödenir.