• 25-11-2018, 10:34:40
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bu aykı adsense ödemelerini almayan varmı daha yatmamış ayın 25 olmasına rağmen
  • 25-11-2018, 10:37:19
    #2
    Yarın hesabınıza yatar.
  • 25-11-2018, 10:48:28
    #3
    Salıya kalabilir bilginiz olsun.
  • 25-11-2018, 10:52:47
    #4
    Bazılarına yatmış bazılarına yatmamış. Ben de yatmayan güruhtanım. Bekliyoruz hevesle.
  • 25-11-2018, 12:27:16
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ByFataLTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazılarına yatmış bazılarına yatmamış. Ben de yatmayan güruhtanım. Bekliyoruz hevesle.
    Sanırım admobtan geliri olanları yatirmislar sadece... Benim etrafimda admobdan kazanıp parası yatan 2 3 kişi kadar var

    MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



    bilcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Salıya kalabilir bilginiz olsun.
    27sine kalması garip değil mi? Daha önce yaşanan bir durun mu bu

    MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 25-11-2018, 15:51:49
    #6
    Alakası yok bende admobdan bekliyorum
  • 25-11-2018, 16:27:01
    #7
    Admobdan 20 den fazla hesaptan ödeme bekleniyor
    gelen 1
    • aBouT
    aBouT bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 25-11-2018, 21:48:51
    #8
    Açılmış bir konu var, lütfen buradan devam edin.

    https://www.r10.net/adsense-odemeler...amayanlar.html