ByFataLTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazılarına yatmış bazılarına yatmamış. Ben de yatmayan güruhtanım. Bekliyoruz hevesle.
Sanırım admobtan geliri olanları yatirmislar sadece... Benim etrafimda admobdan kazanıp parası yatan 2 3 kişi kadar var

MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



bilcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Salıya kalabilir bilginiz olsun.
27sine kalması garip değil mi? Daha önce yaşanan bir durun mu bu

MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi