Bazılarına yatmış bazılarına yatmamış. Ben de yatmayan güruhtanım. Bekliyoruz hevesle.
Sanırım admobtan geliri olanları yatirmislar sadece... Benim etrafimda admobdan kazanıp parası yatan 2 3 kişi kadar var
MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Salıya kalabilir bilginiz olsun.
27sine kalması garip değil mi? Daha önce yaşanan bir durun mu bu
MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi