• 01-05-2018, 01:33:09
    #10
    adsense baronları toplanıyor hafiften
  • 01-05-2018, 09:08:20
    #11
    Vergi olayı Nasıl oluyor? Malum haberler çoğalmıştı
  • 01-05-2018, 09:36:19
    #12
    konmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vergi olayı Nasıl oluyor? Malum haberler çoğalmıştı
    http://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.4.193.pdf
  • 01-05-2018, 13:20:17
    #13
    hocam 100+ sayfayı yolda olduğum için okuyamadım. bu ay adsenseden 1x.xxx kazancım olacak. vergi konusunda beni ne gibi şeyler bekliyor bir bilginiz var mı?
  • 01-05-2018, 13:23:47
    #14
    _Faruk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 100+ sayfayı yolda olduğum için okuyamadım. bu ay adsenseden 1x.xxx kazancım olacak. vergi konusunda beni ne gibi şeyler bekliyor bir bilginiz var mı?
    okursanız öğrenirsiniz kimse sizin için 100 sayfa okumaz hocam öyle armut piş ağzıma düş ile yürümez bu işler biraz sert bir yanıt oldu kusura bakmayın ama hayatın gerçekleri bunlar ben size 1k vergi vereceksiniz desem gidip yatıracak mısınız kendiniz okuyup kendiniz öğrenin ki her kafadan çıkan sesler son bulsun herkes kendi gerçeğini görsün.
  • 01-05-2018, 13:27:10
    #15
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    okursanız öğrenirsiniz kimse sizin için 100 sayfa okumaz hocam öyle armut piş ağzıma düş ile yürümez bu işler biraz sert bir yanıt oldu kusura bakmayın ama hayatın gerçekleri bunlar ben size 1k vergi vereceksiniz desem gidip yatıracak mısınız kendiniz okuyup kendiniz öğrenin ki her kafadan çıkan sesler son bulsun herkes kendi gerçeğini görsün.
    tabiki vergimi vereceğim hocam. dediğim gibi yolda olduğum için okuyamadım.size de teşekkür ederim her şeye rağmen cevap yazdığınız için.


    vergi olayını merak eden arkadaşlar yarın dm atabilirler, okuyup araştıracağım.
  • 01-05-2018, 13:38:35
    #16
    _Faruk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tabiki vergimi vereceğim hocam. dediğim gibi yolda olduğum için okuyamadım.size de teşekkür ederim her şeye rağmen cevap yazdığınız için.


    vergi olayını merak eden arkadaşlar yarın dm atabilirler, okuyup araştıracağım.
    rica ederim ancak yanlışı yanlışla sürdürüyorsunuz vergiyi merak eden size niye dm atsın siz muhasebe misiniz vergi dairesi misiniz bu adımlardaki en büyük hata bu herkes kendi araştırsa kulaktan dolma bilgiler ile hata edilmemiş olur. kimse kimseye pm dm öm atmasın herkes kendi işini kendi görsün
  • 01-05-2018, 14:09:59
    #17
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rica ederim ancak yanlışı yanlışla sürdürüyorsunuz vergiyi merak eden size niye dm atsın siz muhasebe misiniz vergi dairesi misiniz bu adımlardaki en büyük hata bu herkes kendi araştırsa kulaktan dolma bilgiler ile hata edilmemiş olur. kimse kimseye pm dm öm atmasın herkes kendi işini kendi görsün
    3355'teki DÖRDÜNCÜ BÖLÜM yazan yerde "Gelir Vergisinden müstesnadır" ve "Serbest meslek kazançları istisnasının, bu Kanunun 94 üncü maddesi uyarınca tevkifsuretiyle ödenecek vergiye şümulü yoktur." yazıyor. Resmi kelimelerden pek anlamadığımdan savcı arkadaşıma sordum bu ney bak bi diye şöyle dedi "Gelir vergisinin dışında kalıyonuz demek istiyor sonradan bunlarla ilgili kazanç sağlanırısa onlar da istisnaya dahil oluyor bir de işte ödenecek vergi kapsamında kalmıyor diyor o serbest meslek kazançları ile başlayan bölümde. Sen de bilgisayar programcısı kategorisine girersin heralde detaylı bakamadım oraya ama"


    Kimse detaylı bir şey bilmiyor
  • 01-05-2018, 14:20:11
    #18
    Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3355'teki DÖRDÜNCÜ BÖLÜM yazan yerde "Gelir Vergisinden müstesnadır" ve "Serbest meslek kazançları istisnasının, bu Kanunun 94 üncü maddesi uyarınca tevkifsuretiyle ödenecek vergiye şümulü yoktur." yazıyor. Resmi kelimelerden pek anlamadığımdan savcı arkadaşıma sordum bu ney bak bi diye şöyle dedi "Gelir vergisinin dışında kalıyonuz demek istiyor sonradan bunlarla ilgili kazanç sağlanırısa onlar da istisnaya dahil oluyor bir de işte ödenecek vergi kapsamında kalmıyor diyor o serbest meslek kazançları ile başlayan bölümde. Sen de bilgisayar programcısı kategorisine girersin heralde detaylı bakamadım oraya ama"


    Kimse detaylı bir şey bilmiyor
    veri miktarları gelire göre değişir herkes farklı konuşur firmanızı kurmadan birsey bilmeniz beklenmez zaten.

    olay çok basit bilmeyecek birşey yok
    1- kazandığınız her kuruşun vergisini vermek zorundasınız
    2- kimse sizin adınıza vergi veremez (google zaten veriyor falan zaten veriyor evet o kendi vergisini veriyordur sizinkini vermez)
    3- aylık ortalama 1600 lira (rakam yükselmiş olabilir) üzeri her ay gelirini var ise yani yıllık toplam gelir vergisi kanununda yer alan rakamları geçiyor iseniz vergi vermek zorundasınız.