_Faruk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tabiki vergimi vereceğim hocam. dediğim gibi yolda olduğum için okuyamadım.size de teşekkür ederim her şeye rağmen cevap yazdığınız için.


vergi olayını merak eden arkadaşlar yarın dm atabilirler, okuyup araştıracağım.
rica ederim ancak yanlışı yanlışla sürdürüyorsunuz vergiyi merak eden size niye dm atsın siz muhasebe misiniz vergi dairesi misiniz bu adımlardaki en büyük hata bu herkes kendi araştırsa kulaktan dolma bilgiler ile hata edilmemiş olur. kimse kimseye pm dm öm atmasın herkes kendi işini kendi görsün