beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
okursanız öğrenirsiniz kimse sizin için 100 sayfa okumaz hocam öyle armut piş ağzıma düş ile yürümez bu işler biraz sert bir yanıt oldu kusura bakmayın ama hayatın gerçekleri bunlar ben size 1k vergi vereceksiniz desem gidip yatıracak mısınız kendiniz okuyup kendiniz öğrenin ki her kafadan çıkan sesler son bulsun herkes kendi gerçeğini görsün.
tabiki vergimi vereceğim hocam. dediğim gibi yolda olduğum için okuyamadım.size de teşekkür ederim her şeye rağmen cevap yazdığınız için.


vergi olayını merak eden arkadaşlar yarın dm atabilirler, okuyup araştıracağım.