• 22-03-2017, 09:42:58
    #1
    Merhabalar, Bugün 2 abd adsensem ödeme bildirimi gelmeden e postalarina mail gelmis vergi bilgilerinin girilmesini istiyor yoksa ödemenin yapilmayacagına dair , 2 adsensemde ayni durumda toplam 4 haneli bi miktar bunun icin bi çözüm varmı arkadaşlar ne yapabilirim ödeme alamazmıyım hiç bir türlü

    LG-H815 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 23-03-2017, 20:53:43
    #2
    niye abd adense adres yanlıs diyor o yüzden sanırım
  • 04-05-2017, 23:07:42
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben bu sorunu fake tax generator hizmeti veren bir siteden halledip ödeme almıştım.