Merhabalar, Bugün 2 abd adsensem ödeme bildirimi gelmeden e postalarina mail gelmis vergi bilgilerinin girilmesini istiyor yoksa ödemenin yapilmayacagına dair , 2 adsensemde ayni durumda toplam 4 haneli bi miktar bunun icin bi çözüm varmı arkadaşlar ne yapabilirim ödeme alamazmıyım hiç bir türlü
LG-H815 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi