• 21-10-2015, 14:24:48
    tlngdk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaçında yatar ödemeler 23 mü 26 mı
    Önce yatacak ya şimdi sen bana ufak bir çıkıntı yaprsın artık kaan
    • ByEmrah35
    ByEmrah35 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 21-10-2015, 14:38:31
    Konuyu Toplam 116 Üye okuyor. (48 Kayıtlı üye ve 68 Misafir)

    Leydiz centlımın. Yine bir gugıl mayış gününe hoş geldiniz
  • 21-10-2015, 14:53:17
    WebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu Toplam 116 Üye okuyor. (48 Kayıtlı üye ve 68 Misafir)

    Leydiz centlımın. Yine bir gugıl mayış gününe hoş geldiniz
    aynen emeklilerin maaş kuyruğu gibi
  • 21-10-2015, 14:55:37
    Ödeme işlemde hayırlı olsun.
  • 21-10-2015, 15:03:18
    Otomatik ödeme işlemi devam ediyor:

    Yarın öğleden önce hesaplara düşmüş olur
  • 21-10-2015, 15:12:06
    The payment process just now!!! Thanks Google. Bugün saat 17:00'ye kadar ödeme hesaba geçmezse yarın gün içerisinde hesapta olur diye düşünüyorum.
  • 21-10-2015, 15:26:53
    Herkese hayırlı olsun arkadaşlar şimdiden nice ödeme almalara artık r10 üyelerinin yarısı burda konuda heralde
  • 21-10-2015, 15:30:56
    ByEmrah35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese hayırlı olsun arkadaşlar şimdiden nice ödeme almalara artık r10 üyelerinin yarısı burda konuda heralde
    yarın akşam kimse kalmaz
  • 21-10-2015, 15:32:13
    yıllardır r10 dayım bu konuyu halen anlayamıyorum