ByEmrah35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkese hayırlı olsun arkadaşlar şimdiden nice ödeme almalara artık r10 üyelerinin yarısı burda konuda heralde
yarın akşam kimse kalmaz