• 28-02-2008, 17:47:11
    efe7822 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun artık,darısı bizim başımıza.Ödemeye 10 gün kala ban yedik ama pes etmek yok devam 2.hesap için başvurdum
    bu sefer sorun olmaz inş kanka
  • 28-02-2008, 17:47:31
    İzmir işbank ta tık yok :S
  • 28-02-2008, 17:48:53
    Ağrı/Doğubayazıt İşbankası Hesapta
  • 28-02-2008, 17:50:10
    Ciddinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ağrı/Doğubayazıt İşbankası Hesapta
    hemşerim benim niye gelmedi acaba
  • 28-02-2008, 17:53:19
    bursada hala tık yok
  • 28-02-2008, 17:59:16
    TeXaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bursada hala tık yok
    işbankmi sizin hocam?
  • 28-02-2008, 18:02:39
    Mstyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işbankmi sizin hocam?
    evet iş bank
  • 28-02-2008, 18:20:36
    TeXaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet iş bank
    benimde işbank ama benimde yok
  • 28-02-2008, 19:02:33
    Vakıfbank para hesapta