Merhaba arkadaşlar,
Haziran'ın 6'sında bir 296TL lik ödeme almış bulunmaktayım aradan 10 gün geçti ve geçerli bakiye'ye baktığımda 200,36TL yazmakta ben bunun doğruluğuna inanamadımda buradaki bakiye sizce doğru bir bakiyemi ?
Geçerli Bakiye ?
5
●1.365
- 22-06-2014, 09:39:01Üyeliği durdurulduimkansız diye bişey yok bende önceden 200 tl eşiğini geçtiği halde ödemeleri dondurmuştum ödemleri ayın 13de aktif yaptım ayın 14'ünde ödeme yaptılar böyle bir durum olmuş olabilir yarısını vs gibi yapabilmekteler gününü beklemeden.UmOnal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle