Merhaba arkadaşlar,

Haziran'ın 6'sında bir 296TL lik ödeme almış bulunmaktayım aradan 10 gün geçti ve geçerli bakiye'ye baktığımda 200,36TL yazmakta ben bunun doğruluğuna inanamadımda buradaki bakiye sizce doğru bir bakiyemi ?