• 10-01-2014, 20:18:51
    #1
    Duzenli odeme Aldigim Hesabimda bu Ay 215 TL kazandim Ama kesinlesince 198 tl oldu Odeme Alirmiyim ?


    iPhone 5S 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 10-01-2014, 20:25:45
    #2
    Bu ay alamazsın. Bir sonraki ay alırsın. Bende hatırlıyorum 10 kr. ile alamamıştım
  • 10-01-2014, 20:29:14
    #3
    malesef alamiyorsun. bir dahaki ay detdine derman olacak..
  • 10-01-2014, 20:32:15
    #4
    Bana pin gelmedi ama bu ay kazancim 200 lirayı geçecek pin gelmeden ödeme yapılır mi?

    HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 10-01-2014, 20:56:38
    #5
    arap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana pin gelmedi ama bu ay kazancim 200 lirayı geçecek pin gelmeden ödeme yapılır mi?

    HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Pin gelmedi ise kimlik,kredi kartı ekstresi felan gönderirseniz pin yerine geçer.
  • 10-01-2014, 21:00:56
    #6
    Derbederim68 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pin gelmedi ise kimlik,kredi kartı ekstresi felan gönderirseniz pin yerine geçer.
    Bence o 3 PİN gonderiminden sonra yapılacak. Bana daha 1. si gelmedi 12 aylık hesap, adresi değiştirdim bakalım gelecek mi?

    HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 12-01-2014, 02:08:40
    #7
    Hadı ya Bende Heveslenmıstım ıyımı
  • 12-01-2014, 19:04:05
    #8
    Şansıma youtubedan 25 TL Gelmiş 200 TL yı gecmısım bugun Cok ılgınc artık alıcam odeme
  • 12-01-2014, 19:25:13
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Alamazsınız hocam en az 200 tl kesinleşen olursa alıyorsunuz..