Duzenli odeme Aldigim Hesabimda bu Ay 215 TL kazandim Ama kesinlesince 198 tl oldu Odeme Alirmiyim ?
iPhone 5S 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Ödeme Alırmıyım ?
8
●764
- 10-01-2014, 20:56:38Pin gelmedi ise kimlik,kredi kartı ekstresi felan gönderirseniz pin yerine geçer.arap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2014, 21:00:56Bence o 3 PİN gonderiminden sonra yapılacak. Bana daha 1. si gelmedi 12 aylık hesap, adresi değiştirdim bakalım gelecek mi?Derbederim68 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bende Heveslenmıstım ıyımı
200 TL yı gecmısım bugun Cok ılgınc artık alıcam odeme