Konu
Ödeme Alırmıyım ?
10-01-2014, 20:18:51
#1
Skywalker
Duzenli odeme Aldigim Hesabimda bu Ay 215 TL kazandim Ama kesinlesince 198 tl oldu Odeme Alirmiyim ?
iPhone 5S 'den
Tapatalk
aracılığı ile gönderildi