MaFia adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
360 TL kesinti ?
20
●2.337
- 02-12-2013, 01:31:47Üyeliği durduruldusanmıyorum facebook olduğunu ancak bir kullanıcının birden fazla tıkladığı reklamlar var ise kısa sürede, google bunu geçersiz tıklama olarak sayıyor. Gün için de aynı kullanıcılar girip reklamlara tıklıyorsa bu durum meydana geliyor olabilir. Bunun facebook ile bir ilgisi olduğunu düşünmüyorum tamamen kullanıcı etkinliği ile ilgili.
- 02-12-2013, 01:42:17gunde 3 post attırıyordum 3 sayfadan nasıl boyle oldu anlasam . blogger oldugu için mi ilk ödeme aldıgım için mi herkes bişiler diyor kafayı yedirtecekAcrol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-12-2013, 01:52:28Üyeliği durduruldubu arada blogger'ın eksisi değil aksine gelirlere artısı var. blogger'a bağlı sitelere daha yüksek tbm veriyor google. kesintide zaten albos'un da dediği gibi, geçersiz tıklamalar.MaFia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-12-2013, 01:56:00Yüzde 22 kesinti var bende de. Geçen ay da aynısı olmuştu, artık daha rahat sindiriyorum sanırım. Hadi geçersiz tık desem, yerleşim daha mükemmel nasıl olabilir aklım almıyor.
0.03 - 0.04 TBM ile para kazanmak için k*çımızı yırtarken bir de bu kadar kesinti insanı üzüyor.
Deseler şuradan, şu sebepten kestik paranızı; saniyesinde düzelteceğiz ancak milyonlarca ihtimal arasından sebebi bulmak imkansız. - 02-12-2013, 01:57:45Üyeliği durdurulduaslında google burada cevabını veriyor:bilenyok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://support.google.com/adsense/answer/32852 - 02-12-2013, 19:57:48facebook hitle alakası var hocam. 2 aydır 200 üsütnde kesinti yaşıyordum kasım ayında hiti kestim. Bu ay 40 Tl kesintim oldu.
- 02-12-2013, 21:41:25https://www.r10.net/adsense-odemeleri...esinlesti.htmld4rkpi0n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-12-2013, 23:24:19teşekkür ederim hocamlookout adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle