gunde 3 post attırıyordum 3 sayfadan nasıl boyle oldu anlasam . blogger oldugu için mi ilk ödeme aldıgım için mi herkes bişiler diyor kafayı yedirtecek
bu arada blogger'ın eksisi değil aksine gelirlere artısı var. blogger'a bağlı sitelere daha yüksek tbm veriyor google. kesintide zaten albos'un da dediği gibi, geçersiz tıklamalar.