• 02-12-2013, 01:31:47
    #10
    Üyeliği durduruldu
    MaFia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sebebsiz Tık mık ta hile vs hiç bişi yok nasıl bir iştir ya . facebook tan cekildiği için mi bu durum var ne anlamadım
    sanmıyorum facebook olduğunu ancak bir kullanıcının birden fazla tıkladığı reklamlar var ise kısa sürede, google bunu geçersiz tıklama olarak sayıyor. Gün için de aynı kullanıcılar girip reklamlara tıklıyorsa bu durum meydana geliyor olabilir. Bunun facebook ile bir ilgisi olduğunu düşünmüyorum tamamen kullanıcı etkinliği ile ilgili.
  • 02-12-2013, 01:42:17
    #11
    Acrol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanmıyorum facebook olduğunu ancak bir kullanıcının birden fazla tıkladığı reklamlar var ise kısa sürede, google bunu geçersiz tıklama olarak sayıyor. Gün için de aynı kullanıcılar girip reklamlara tıklıyorsa bu durum meydana geliyor olabilir. Bunun facebook ile bir ilgisi olduğunu düşünmüyorum tamamen kullanıcı etkinliği ile ilgili.
    gunde 3 post attırıyordum 3 sayfadan nasıl boyle oldu anlasam . blogger oldugu için mi ilk ödeme aldıgım için mi herkes bişiler diyor kafayı yedirtecek
  • 02-12-2013, 01:52:28
    #12
    Üyeliği durduruldu
    MaFia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gunde 3 post attırıyordum 3 sayfadan nasıl boyle oldu anlasam . blogger oldugu için mi ilk ödeme aldıgım için mi herkes bişiler diyor kafayı yedirtecek
    bu arada blogger'ın eksisi değil aksine gelirlere artısı var. blogger'a bağlı sitelere daha yüksek tbm veriyor google. kesintide zaten albos'un da dediği gibi, geçersiz tıklamalar.
  • 02-12-2013, 01:56:00
    #13
    Yüzde 22 kesinti var bende de. Geçen ay da aynısı olmuştu, artık daha rahat sindiriyorum sanırım. Hadi geçersiz tık desem, yerleşim daha mükemmel nasıl olabilir aklım almıyor.

    0.03 - 0.04 TBM ile para kazanmak için k*çımızı yırtarken bir de bu kadar kesinti insanı üzüyor.

    Deseler şuradan, şu sebepten kestik paranızı; saniyesinde düzelteceğiz ancak milyonlarca ihtimal arasından sebebi bulmak imkansız.
  • 02-12-2013, 01:57:45
    #14
    Üyeliği durduruldu
    bilenyok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yüzde 22 kesinti var bende de. Geçen ay da aynısı olmuştu, artık daha rahat sindiriyorum sanırım. Hadi geçersiz tık desem, yerleşim daha mükemmel nasıl olabilir aklım almıyor.

    0.03 - 0.04 TBM ile para kazanmak için k*çımızı yırtarken bir de bu kadar kesinti insanı üzüyor.

    Deseler şuradan, şu sebepten kestik paranızı; saniyesinde düzelteceğiz ancak milyonlarca ihtimal arasından sebebi bulmak imkansız.
    aslında google burada cevabını veriyor:

    https://support.google.com/adsense/answer/32852
  • 02-12-2013, 19:57:48
    #15
    facebook hitle alakası var hocam. 2 aydır 200 üsütnde kesinti yaşıyordum kasım ayında hiti kestim. Bu ay 40 Tl kesintim oldu.
  • 02-12-2013, 20:33:11
    #16
    arkadaşlar kesinleşmedi dimi halen?
  • 02-12-2013, 21:41:25
    #17
    fatbotter.com
    d4rkpi0n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar kesinleşmedi dimi halen?
    https://www.r10.net/adsense-odemeleri...esinlesti.html
  • 02-12-2013, 23:24:19
    #18
    teşekkür ederim hocam