Ödeme Alabilir miyim - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ödeme Alabilir miyim
6
●
646
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Adsense Ödemeleri
Ödeme Alabilir miyim
02-01-2008, 16:53:20
#1
TeXaS
arkadaşlar şuan benim hesabımda 90$ felan var ocak 15 den önce 100$ olursa ben bu ödemeyi ocak ayında alabilirmiyim yoksa şubat ayındamı alırım
02-01-2008, 16:55:16
#2
dEaTh
şubat'a kalmiş güzel günlerde harça..
02-01-2008, 17:00:33
#3
TeXaS
dEaTh adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
şubat'a kalmiş güzel günlerde harça..
sağol...
02-01-2008, 17:29:30
#4
C.Riobert
son 2 aylık birikmiş 150$ param var ft ayarları tamam yinede ödeme yapılmıyor ne yapabilirim ?
02-01-2008, 17:32:03
#5
dEaTh
pin girdiysen ve bu 100$ ve üstü mebla Aralık Ayından Önce olduysa Ocak Ayının 25'de ödeme alman lazim
02-01-2008, 17:39:20
#6
C.Riobert
2. ödememi alacağımda bildiğim kadarıyla pin 1 kez giriliyor diğerleri otomatik hesaba yatıyor yani ben şu anki 2. ödememde bir pin girmeyeceğim bana gelmedi o şekilde bir şey öyleyse bile...
02-01-2008, 17:42:45
#7
dEaTh
Aralik Ayi itibari ile 100$ geçmişse ocak ayının 25'de ödemeni alirsin. Pn felan girmişsin sorun kalmamiş..
iyi günde harca
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler