• 02-01-2008, 16:53:20
    #1
    arkadaşlar şuan benim hesabımda 90$ felan var ocak 15 den önce 100$ olursa ben bu ödemeyi ocak ayında alabilirmiyim yoksa şubat ayındamı alırım
  • 02-01-2008, 16:55:16
    #2
    şubat'a kalmiş güzel günlerde harça..
  • 02-01-2008, 17:00:33
    #3
    dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şubat'a kalmiş güzel günlerde harça..
    sağol...
  • 02-01-2008, 17:29:30
    #4
    son 2 aylık birikmiş 150$ param var ft ayarları tamam yinede ödeme yapılmıyor ne yapabilirim ?
  • 02-01-2008, 17:32:03
    #5
    pin girdiysen ve bu 100$ ve üstü mebla Aralık Ayından Önce olduysa Ocak Ayının 25'de ödeme alman lazim
  • 02-01-2008, 17:39:20
    #6
    2. ödememi alacağımda bildiğim kadarıyla pin 1 kez giriliyor diğerleri otomatik hesaba yatıyor yani ben şu anki 2. ödememde bir pin girmeyeceğim bana gelmedi o şekilde bir şey öyleyse bile...
  • 02-01-2008, 17:42:45
    #7
    Aralik Ayi itibari ile 100$ geçmişse ocak ayının 25'de ödemeni alirsin. Pn felan girmişsin sorun kalmamiş..

    iyi günde harca