Konu
Ödeme Alabilir miyim
02-01-2008, 16:53:20
#1
TeXaS
arkadaşlar şuan benim hesabımda 90$ felan var ocak 15 den önce 100$ olursa ben bu ödemeyi ocak ayında alabilirmiyim yoksa şubat ayındamı alırım