• 16-12-2007, 13:58:37
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,

    Ufak bir sorum olacak.Adsense hesabımda kasım ayı itibariyle 100$ geçildi.Ancak kasım ayında ödeme bekletme seçeneğini seçmiştim.Ayrıca ödeme yöntemi de seçmemiştim.

    Aralık 5-6 gibi banka hesabı girdim ve ödeme bekletme seçeneğini de kaldırdım.15 Aralık tarihinde de test ödemesi geldi ve hesabı onayladım.

    Şimdi sormak istediğim soru şu.

    Kasım ayı sonunda hesabımda X$ vardı diyelim.Aralık ayı içinde de hala birikiyor ödemeler ve aralık sonunda X+Y$ oluyor.(Y$ aralık kazancı)

    Şimdi Google bana Aralık 26 civarı kasım kazancı olan X$'ı mı ödeyecek yoksa kasım ayında ödeme bekletmesi seçiliydi diye aralık sonuna kadar bekleyip Ocak sonunda X+Y$'ı mı ödeyecek?

    Soru matematik problemi gibi oldu farkındayım..
  • 16-12-2007, 15:03:25
    #2
    x alırsın.mantık kısaca şu ayın sonuna kadar kazandıkların (100+ı geçmişse gelecek ay sonunda yatar).sen kasım sonuna kadar 100 ü geçtisen ve aralık 15 e kadar tüm işlemleri hallettiysen aralık 25-30 arasında kasım sonuna kadarki paranı alabilirsin.aralık 1inden itibarenler hariç
  • 16-12-2007, 15:03:36
    #3
    ayın 15 ine kadar işlem yaptığın için bu ay sonunda X$ alırsın
  • 16-12-2007, 19:32:47
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Çok teşekkür ederim.
  • 16-12-2007, 19:52:17
    #5
    Benim hesapta arkadaşın dediği gibi gerçekleşti.Test ödemesini ayın 15 inde onayladım.Ayın 25 inden sonra ödemeyi eft olarak alabilecek miyim ?
  • 16-12-2007, 21:03:47
    #6
    ayın 15 inde onayladısan sanırım öbür ay alırsın.
    çünkü ayın 15ine kadar demekte."kadar" geçince 15 i dahil değil 14 ü dahil demek
  • 18-12-2007, 02:25:30
    #7
    akrap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayın 15 inde onayladısan sanırım öbür ay alırsın.
    çünkü ayın 15ine kadar demekte."kadar" geçince 15 i dahil değil 14 ü dahil demek
    tam 15 i demek hata olur.

    geçen ay hesap numaramı değiştirmiştim. 16 sında deneme miktarı geldi. hemen girdim.

    para yeni girdiğim hesaba yattı. bende şaşırmıştım.

    demekki google da yalan söyliyebiliyo