Merhaba,

Ufak bir sorum olacak.Adsense hesabımda kasım ayı itibariyle 100$ geçildi.Ancak kasım ayında ödeme bekletme seçeneğini seçmiştim.Ayrıca ödeme yöntemi de seçmemiştim.

Aralık 5-6 gibi banka hesabı girdim ve ödeme bekletme seçeneğini de kaldırdım.15 Aralık tarihinde de test ödemesi geldi ve hesabı onayladım.

Şimdi sormak istediğim soru şu.

Kasım ayı sonunda hesabımda X$ vardı diyelim.Aralık ayı içinde de hala birikiyor ödemeler ve aralık sonunda X+Y$ oluyor.(Y$ aralık kazancı)

Şimdi Google bana Aralık 26 civarı kasım kazancı olan X$'ı mı ödeyecek yoksa kasım ayında ödeme bekletmesi seçiliydi diye aralık sonuna kadar bekleyip Ocak sonunda X+Y$'ı mı ödeyecek?

Soru matematik problemi gibi oldu farkındayım..