• 25-11-2007, 13:01:41
    #1
    Hesabımda 0 YTL olan adsense test ödemesi gelmiş. 2.74 olarak gözüküyor. Ama doğrulayamıyorum hem 2.74'ü denedim hemde 02.74'ü denedim ama sonuç aynı? Sorun nedir anlamadım? 2 adet daha deneme hakkım kaldı!
  • 25-11-2007, 15:25:17
    #2
    İnternet şubesi hesabın varsa ordan bak herhalde yok telefon aç sor bankaya =) yada yarın bankaya gidip öğren en kolayı
  • 25-11-2007, 16:00:43
    #3
    bana 1.03 geldi
    bence git hasap cüzdanını işlet.riske gerenk yok.
  • 25-11-2007, 16:09:31
    #4
    Hesap özetine bakınca para nın nereden geldiği belli olur. Belki o ufak miktar oradan gelmemiştir. Hesap özetine bak bakalım nereden gelmiş.
  • 25-11-2007, 16:39:21
    #5
    galiba 3 defa hesab girmiş aynı hesabınla

    1. kart numarası ile
    2 . Kartın üzerindeki müşteri kodu ile
    3. hesap numaran ile

    Benımde öyle bi rakam yatmıştı bu üç şekilde de hesab girmiştim her birine de ufak miktarlar yatırmışlardı. hesap hareketlerinden yatan ilk miktar ile girdigin ilk numarayı girersen onaylanır. ( benımde bu sekılde bı meblag geldigi icin bunu söyledim belki direk o kadar yollamiştir ki sanmıyor daha önce hiç bu kadar yolladıklarını görmedim )
  • 26-11-2007, 08:44:17
    #6
    Aslında durum şöyle: İsmim adsense de hatalı olduğu için yani hamid yerine hamit yazdığım için test ödemesi yapılmadı. Yapılmayan test ödemelerine ben şube kodu dahil ve hariç olarak iki ayrı hesap olarak göstermiştim. Daha sonra ismimin düzeltilmesi için bi mail attım onlarda ismimi düzeltti ve banka işlemlerini sıfırladı. Tabi yeni hesap olarak yine ekledim hesap numaramı. Tabi bu sefer şube kodu dahil olarak yalnız 1 adet ekledim. Şimdi acaba diyorum::: Sildikleri hesaplarıdamı yatırma işlemi gerçekleştridiler??? 2.74 gerçekten çok fazla.
  • 26-11-2007, 11:04:24
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hesap dökümüne bak tam tutar yazar orda belki 2 defa ödemişlerdir..
  • 27-11-2007, 21:00:06
    #8
    Çözüldü 3 defa girdiğim için 3 defa yatırmışlar. En son tarihli olanı girdim kabul edildi
  • 28-11-2007, 17:00:14
    #9
    mcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana 1.03 geldi
    bence git hasap cüzdanını işlet.riske gerenk yok.
    banada 1,03 gelmişti, başka bir arkadaşada o kadar gelmiş