Aslında durum şöyle: İsmim adsense de hatalı olduğu için yani hamid yerine hamit yazdığım için test ödemesi yapılmadı. Yapılmayan test ödemelerine ben şube kodu dahil ve hariç olarak iki ayrı hesap olarak göstermiştim. Daha sonra ismimin düzeltilmesi için bi mail attım onlarda ismimi düzeltti ve banka işlemlerini sıfırladı. Tabi yeni hesap olarak yine ekledim hesap numaramı. Tabi bu sefer şube kodu dahil olarak yalnız 1 adet ekledim. Şimdi acaba diyorum::: Sildikleri hesaplarıdamı yatırma işlemi gerçekleştridiler??? 2.74 gerçekten çok fazla.