• 19-05-2023, 13:41:04
    #10
    Bu bıldıgınız spam degıl arkadaslar spınleme ozgunlestırılmıs gıbı bnu yıllarca haber sıtelerı veya benzerını yapanlar cok oldu.

    Bır ıse baslamak gercekten cok zor oluyor kafam sureklı baska yerlerde toparlamakta sorun yasıyorm odaklanmam lazım baska care yok bugun ılk adımı atıyorum.
  • 07-06-2023, 22:14:56
    #11
    Ya ne boş yapmışsınız arkadaş etikten bahsedecekseniz bu forumun kapatılması lazım. Aldığınız semruh üyeliği, 500 liraya kurdurduğunuz vbulletin, öde kazan reklamlar, yemek kuponları… daha sayacağım bir sürü şey etik ama bir tek bu ahlaksız dimi. Önce kendi yaptıklarınızı bir sorgulayın.
    • Dreamz
    Dreamz bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 07-06-2023, 23:57:53
    #12
    Spam kelimesinin halen bir başkasını emeğini çalmak olduğunu düşünenler var ucu çok açık bir kelime spam demek sadece başkasının içeriklerini alıp paylaşmak değil arkadaşlar, web ortamında bulunan herkese açık veri dataları alıpta spam yapabilirsiniz aynı şekilde internetteki bazı bilgilerden faydalanarak bunları derleyip yeni şeyler katıp spam yapabilirsiniz, günümüz teknolojisi Chatgpt kullanıp yüzbinlerce mantıklı içerikler üretip spam yapabilirsiniz.
    Bende spam yapıyorum hatta sadece spam diye tabir ettiğimiz sitelerden min. 400K+ kazanıyorum ama hiçbir şekilde bir başkasının sitesinden içerik almıyorum bir başkasının içeriğini çalmıyorum web ortamında bazı içerikleri derleyip özgün birşeyler yaratıyorum kimsenin emeğine dokunmuyorum.
    Konudaki bazı arkadaşlar spamı direk emek hırsızlığı olarak tanımlamışlar ama değil arkadaşlar spam herkes için bir başkasının emeğini çalmak değil bunu iyice bir anlamak gerekiyor.
  • 07-06-2023, 23:58:32
    #13
    Kardeşim ülke ekonomisi bitmiş. Haber siteleri 24 saat spam yapıyor. Adam spam tabiki yapabilir. Etik çalışmak isteyen etik çalışsın. Kardeşim paslaşalım birlikte ölümüne spam yapalım.
  • 08-06-2023, 09:37:29
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Öyle bır toplum oldukki artık kımsede merhamet kalmadı, zaten azbırsey vardı oda gıttı, son gunlerde trafıkte mıllet ıyıce zıvanadan cıktı bırbırlerını bıcaklama öldürmeye kadar gııdıyor.

    K bakmayın bu toplumda butur durumlar mubah oyunu kurallarına gore oynamak budur, hındıstan toplumunu cogunuz bılır adamların yaşam tarzı resmen ilkel ve aşırı tıskındırıcı ,nufusların cok olması ekonomılerının o nufusa gore cokca kotu olmasından dolayı artık bırer hayat tarzı halıne gelmış, sıze anormal gelen onlara normal gelıyor .. ADAMLARIN ILTICALARINI DIGER ULKELER KABUL BILE ETMIYOR GUVENILIR BOLGE OLDUGUNDAN DOLAYI, ORDAKI KISILER KENDILERINI GELIŞTIREREK YAZILIM PROGRAMCILIKTA O SEKILDE IŞ IMKANLARI BULUYORLAR DIGER ULKELERE GIDIP. HINDISTANIN EN BEGENDIGIM YÖNU COGUNLUGUNUN ENG BILMESI ÜST DUZEY OLMASADA BIZIMKILERDEN DAHA IYI OLDUKLARI KESIN.
    Erdemlı yaşamak dogru kazanmak degıldır kuralına gore oynamaktır...Mustafa kemal Ataturk'bıle tarıh vermeden ısım vermeden belırtmek ısterım, ogunün şartları ve koşulları neyı gerektırıyorsa ulkenın menfaatı ıcın kuralına göre oynamıştır.
    Bugun bır ayakkabıcı bıle 500 tllye urettıgı veya aldıgı ayakkabıya 2k fıyat cekıyor bana kalkıp sımdı bu onun hakkıdır demeyın,
    oda bu ekonomın ve toplumun bılıncıne gore fıyatları şekıllendırıp duruyor.
    ab ulkelerınde alım gucunun ıyı olması ekonomılerın ıyı olmasından dolayıdır uretımın oldugundan dolayıdır..
    Yani adamlar 60 ueroya ayakkabı uretıyor malzemenın gıderı vb buna kar marjı olarak 20 uero veya 30 uero koyuyor... totalde nıke adıdas orjınal ayakkabı 80 90 uero bandında .
    Yanı son olarak artık: bu koşul ve şartlar'da yaşamayı geç hayatta kalmaya calışan ınsanlar artacak yırtıcı hayvanlar gıbı bırbırlerını yıycekler bu ıyı gunlerımız daha.
    Oyuzden hoşunuza gıtmıyorsa bu tarz durumlar daha temız bır ulkeye yerleşın ...

    Bağcı kendı ızın verıyor spama zaten, bagı yıyenlere degıl gıdın bagcıya sövün...
  • 08-06-2023, 11:40:12
    #15
    ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Spam kelimesinin halen bir başkasını emeğini çalmak olduğunu düşünenler var ucu çok açık bir kelime spam demek sadece başkasının içeriklerini alıp paylaşmak değil arkadaşlar, web ortamında bulunan herkese açık veri dataları alıpta spam yapabilirsiniz aynı şekilde internetteki bazı bilgilerden faydalanarak bunları derleyip yeni şeyler katıp spam yapabilirsiniz, günümüz teknolojisi Chatgpt kullanıp yüzbinlerce mantıklı içerikler üretip spam yapabilirsiniz.
    Bende spam yapıyorum hatta sadece spam diye tabir ettiğimiz sitelerden min. 400K+ kazanıyorum ama hiçbir şekilde bir başkasının sitesinden içerik almıyorum bir başkasının içeriğini çalmıyorum web ortamında bazı içerikleri derleyip özgün birşeyler yaratıyorum kimsenin emeğine dokunmuyorum.
    Konudaki bazı arkadaşlar spamı direk emek hırsızlığı olarak tanımlamışlar ama değil arkadaşlar spam herkes için bir başkasının emeğini çalmak değil bunu iyice bir anlamak gerekiyor.
    Selamlar üstad. Günde en az kaç içerik girmek gerekir? Anahtar kelime analizi vs de yapıp giriyorum ama hit artmıyor ...
  • 08-06-2023, 19:44:43
    #16
    muskad34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar üstad. Günde en az kaç içerik girmek gerekir? Anahtar kelime analizi vs de yapıp giriyorum ama hit artmıyor ...
    içerik tarafinda günlük şu kadar diye bit limit yok aslında hocam sektöre işe sisteme göre değişir bu ben hiç içerik girmiyorum bazı verileri içerik haline getirip tek seferde 500k 1m bazen daha fazla yüklüyorum scripte.
  • 11-06-2023, 01:52:02
    #17
    Tek seferde 500k 1m makale mi hocam? Afallandım bir an. Elle tek seferde mümkün değildir. Ben yanlış mı anladım 🤔 Script derken site alt yapısı mı yoksa toplu konu eklemek için bot gibi bişey mi?
    Genellikle hangi site alt yapısını kullanıyorsunuz hocam? Bir de hosting nerede yapılacaksa o lokasyonda mı olmalı? Sürekli takipteyim sizi. Bilgilendirmeleriniz için teşekkür ederiz.