Ya ne boş yapmışsınız arkadaş etikten bahsedecekseniz bu forumun kapatılması lazım. Aldığınız semruh üyeliği, 500 liraya kurdurduğunuz vbulletin, öde kazan reklamlar, yemek kuponları… daha sayacağım bir sürü şey etik ama bir tek bu ahlaksız dimi. Önce kendi yaptıklarınızı bir sorgulayın.