Şu forumda cahil diyenilcegin en son insanlardan bile değilim ama çokta umdurumda değil ne dusundugun. Boş bir adamsın ve bu şekilde hayatını ömür boyu surdurmaya mahkum bir insansın. Allah ailene sabır versin.
Boş adam diyip bönce konuşamazsın bu bir.
kiÅŸiliÄŸine laf etmedim, sende edemezsin bu iki.
eleştiriyi kaldıramayacaksın konu açmayacaksın bu 3.
Boş adam diyip bönce konuşamazsın bu bir.
kiÅŸiliÄŸine laf etmedim, sende edemezsin bu iki.
eleştiriyi kaldıramayacaksın konu açmayacaksın bu 3.
Ego tatmini bana yapamazsın bu da 4.
sen bana cahil diyebiliyorsan. bende sana boş adam diyebilirim. egomu tatmin etmiyorum neye nasıl bakarsan öyle görürsün. eleştiri kaldırıyorum ama boş muhabbet kaldıramıyorum. başkalarının başarılarını kısaknıyorsan. konuya girmeyeceksin. baltalamıcaksın. ayrıca sen kimsin güzel kardeşim?