bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen bana cahil diyebiliyorsan. bende sana boş adam diyebilirim. egomu tatmin etmiyorum neye nasıl bakarsan öyle görürsün. eleştiri kaldırıyorum ama boş muhabbet kaldıramıyorum. başkalarının başarılarını kısaknıyorsan. konuya girmeyeceksin. baltalamıcaksın. ayrıca sen kimsin güzel kardeşim?
Benim ilk yorumum buydu:
selefe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu yorumuma ister kızın ister kızmayın ama Başkasının emeğini Ç-alarak yapılan hiç bir işin başarısı olmaz, varsayalım kazancı oldu bu benim emeğimdir deyip yiyebiliyorsanız başarılar dilerim size.
Eleştirimi yaptım çekildim. Boş muhabbete siz dönderdiniz.

İyi çalışmalar.