• 10-07-2017, 16:27:08
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tam 6 ay uğraşmıştım sırf adsense alabilmek için hatta oturup kendi blog scriptimi yazmıştım belki de 50 defa red yemişımdır sonra 3-4 ay ara verdim ve sonuç

    SM-A300H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 10-07-2017, 16:56:24
    #2
    bakiyeyi kesmişler doğrumu anladım?
    eğer öyleyse ben bi ekran ekliyim tüm r10 ailesi oturup ağlar benim için 23.476 tlödeme kesinleşmiş 19.200
  • 10-07-2017, 21:08:53
    #3
    TO %20'lerde böyle giderse banlanmanız yakın olabilir.
  • 10-07-2017, 23:03:50
    #4
    N0S adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bakiyeyi kesmişler doğrumu anladım?
    eğer öyleyse ben bi ekran ekliyim tüm r10 ailesi oturup ağlar benim için 23.476 tlödeme kesinleşmiş 19.200
    Yok onu demek istemedim o kadar uğraştım alamadım hesap gittim bastım parayı aldım hesabı [emoji23]

    SM-A300H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:03:50 -->-> Daha önceki mesaj 23:03:14 --

    bill7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TO %20'lerde böyle giderse banlanmanız yakın olabilir.
    Valla bu konu da pek bir bilgim yok maalesef. Reklamları kaldır im olmazsa

    SM-A300H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 11-07-2017, 09:57:16
    #5
    bill7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TO %20'lerde böyle giderse banlanmanız yakın olabilir.
    sitenin hiti 50 hocam %20 lerde olması normaldir bugün olur yarın olur her gün böyle gitmez banlanma riski çok az bence
  • 11-07-2017, 10:16:23
    #6
    N0S adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sitenin hiti 50 hocam %20 lerde olması normaldir bugün olur yarın olur her gün böyle gitmez banlanma riski çok az bence
    Bilgi için teşekkürler hocam

    SM-A300H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 11-07-2017, 10:58:23
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Bu to ya ellebete keser hocam to çok yüksek
  • 11-07-2017, 19:56:29
    #8
    emirkaboglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu to ya ellebete keser hocam to çok yüksek
    Bu 1 günlük to hocam genele vurunca 6-7 filan çıkıyor. Reklamların çoğunu kaldırdım. 1 tane reklam bıraktım site de

    SM-A300H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi