bakiyeyi kesmişler doğrumu anladım?
eğer öyleyse ben bi ekran ekliyim tüm r10 ailesi oturup ağlar benim için 23.476 tlödeme kesinleşmiş 19.200
Yok onu demek istemedim

o kadar uğraştım alamadım hesap gittim bastım parayı aldım hesabı [emoji23]
SM-A300H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:03:50 -->-> Daha önceki mesaj 23:03:14 --
TO %20'lerde böyle giderse banlanmanız yakın olabilir.
Valla bu konu da pek bir bilgim yok maalesef. Reklamları kaldır im olmazsa
SM-A300H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi