Konu
Gençler bir bakın hele :)
10-07-2017, 16:56:24
#2
N0S
bakiyeyi kesmişler doğrumu anladım?
eğer öyleyse ben bi ekran ekliyim tüm r10 ailesi oturup ağlar benim için 23.476 tlödeme kesinleşmiş 19.200