bencilek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son zamanlarda gördüğüm en iyi yorumlardan bir tanesi. Başarılar diliyorum.
Bir arkadaş daha öyle dedi, ben motivasyon vermek amaçlı yazdım.
Benim hayat felsefem tecrübedir benim için başarısızlık kötü değil aksine başarı için en gerekli unsurdur.

Bugüne kadar başarılı olduysam başarısızlıklarımın hakkını verdiğim içindir.