bencilek adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Benim hayat felsefem tecrübedir benim için başarısızlık kötü değil aksine başarı için en gerekli unsurdur.
Bugüne kadar başarılı olduysam başarısızlıklarımın hakkını verdiğim içindir.