8 ayda sıfırdan o parayı yaparsan helal olsun. Bizde bir sürü alt yapı var kazanamıyoruz o kadar. Gerçi uğraşırsan ve doğru yerden girersen olur. Ama çok kafa patlatman lazım çok sabahlaman lazım Günde birkaç içerik girerek olmuyor. Seo işi çok zor artık.
Eskiden çok daha kolaydı. ama artık hem site çok hem de gelirler çok düşük.
Selam hocam Nextscript AutoPoster eklentisinin ayarlarını çok iyi yapmanız lazım. Mesala yazı sitenizde yayınlandıktan 15 dk sonra vs gibi kısa geçiyorum detaya girmiyorum.
Aksi takdirde sitenizde yayınlan içerikler, atıyorum sitenizde index almadan, kurmuş olduğunuz blogger paravan blogta hemen index alıyor ve sitenizden önde çıkıyor her daim bilmem anlatabildimmi. Ayrıca diğer paravanlarda da öyle oluyor
Ya 50k kazanırsan yada başka zaman 50k kazanmak için tecrübe
Kaybedecek birşeyin yok başarılar
Konu çok ve hedef çok güzel ama ütopik değil. r10'da çok okurum az yazarım, gördüğüm en iyi yorumlardan biridir. Hareket etmek sizi hedefinize ulaştırmasa bile emin olun yaklaştırır.