Çok kazanıyorum beyler
87
●17.002
- 25-11-2014, 17:04:14bence ban yemem için hiç bir sebeb yok daha bugune kadar r10dan hiç birşey satmadım hep satın aldım her alışveriş yaptığım her iş yaptırdığım kişilere ücretlerini zamanında eksiksiz hatta bazen emeklerine göre fazlasıyla ödemişimdir. Eee konu açmaktan da ban yenilmez, Bu durumda neden ban yiyeyim. Neticede burası ciddi bir forum. Suç olmadan ban olacağını zannetmiyorum. Yinede teşekkür ederim.UfLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-11-2014, 17:08:34forumda yemessin zaten onu demek istemedim bak hocam bende cok paralar kazandım şurada ne zaman tıklama başına şunu aldım desem ne zaman şukadar kazandım desem her konum didik didik arandı ve hep 15 gun sonra nedense ban yedim. ben seni uyarmak istedim adam banlatması çok basit sitene 100k doğal hit yollarlar reklamına tıklamaya bile gerek yok dogal olmayan hit pat banlandın basit bişey yani oyüzden uyarmak istedim kanı bozuk insan çok
- 25-11-2014, 17:13:48anladımmm. haklısın kardeşim çok haklısın teşekkür ederim. başıma daha önce buna benzer birşey geldi. sanki kendi cebinden çıkıyor para şikayet etmiş.UfLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle