Bu sekılde konular açmayın benden tavsiye şuan emin ol bu adam ne işler yapıyor diye senı araşdırmaya başlamışlardır bunu bil 4 gun sonra ban yersin helede düşmanın varsa düşmanında yoksa emın ol r10`da çok kötü zihniyette insan çok
bence ban yemem için hiç bir sebeb yok daha bugune kadar r10dan hiç birşey satmadım hep satın aldım her alışveriş yaptığım her iş yaptırdığım kişilere ücretlerini zamanında eksiksiz hatta bazen emeklerine göre fazlasıyla ödemişimdir. Eee konu açmaktan da ban yenilmez, Bu durumda neden ban yiyeyim. Neticede burası ciddi bir forum. Suç olmadan ban olacağını zannetmiyorum. Yinede teşekkür ederim.