Konu
Çok kazanıyorum beyler
27-11-2014, 02:54:46
#80
Being
Keşke okuma alışkanlığını ilkokulda sadece bir kelime olarak öğretmeyip kendisini de öğretselerdi. Böyle herkes dalmazdı o zaman