• 24-11-2014, 13:24:28
    #28
    oRumJack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin yaptıgınızda anlamadan insanları karalamaktan başka bşrsey değil okudugunuzu idrak etmeye çalısın ozaman özür dilersiniz sanırım

    Arkadas bir yazıyı atmıs altınada tariihi koymus bende yapıp kazanacagım demek istiyor...
    Haklısınız öküzlük etmişim, okuduğumu tam anlamadan yorum ypamışım.. Sinir oluyorum böyle insanlara o yüzdne yazmıştım. Konu açan arkadaştan özür dilerim.
  • 24-11-2014, 13:25:54
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Çektiğin kredinin bir kısmıyla espiri kursuna gitmeni öneririm. Espiri nasıl yapılır, incelikleri nelerdir...
  • 24-11-2014, 13:28:39
    #30
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptığınız görgüsüzlükten başka birşey değil. Burada miktar verilmeden başarı hikayesi anlatsanız, yaptığınız olayları anlatsanız herkes tebrik eder, başarılarınızın devamını dilerdi.

    düzeltme: konuyu açan arkadaştan özür dilerim. tamamen benim okuduğumu idrak edememekten kaynaklı bir durum.
    Ağır girmişsin be dostum ama düzeltmişsin sorun değil Bol kazançlar
  • 24-11-2014, 13:30:09
    #31
    Arkadas sakayla karisik bi konu acmis niye bu kadar ustune yuklendiniz

    Helal kardesim devam umarim kazanirsin...
  • 24-11-2014, 13:32:00
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Kaç lira kredi ile başladın bu yola ? Gerçekten merak ettim. benimde var aklımda birşeyler.
  • 24-11-2014, 13:32:53
    #33
    looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çektiğin kredinin bir kısmıyla espiri kursuna gitmeni öneririm. Espiri nasıl yapılır, incelikleri nelerdir...
    Varmı espiri kursu felan? eğer yoksa size bu işlerden uzak durmanızı ve bir espiri kursu açmanızı öneririm ismide benden olsun "Soğuk Espiriler :/"
  • 24-11-2014, 13:33:31
    #34
    DD Allah senı ve senın gibileri başımızdan eksik etmesin
  • 24-11-2014, 13:33:46
    #35
    Kac para kredi cektin usta?

    Bide girdigin sektor ne?
  • 24-11-2014, 13:33:55
    #36
    Üyeliği durduruldu
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısınız öküzlük etmişim, okuduğumu tam anlamadan yorum ypamışım.. Sinir oluyorum böyle insanlara o yüzdne yazmıştım. Konu açan arkadaştan özür dilerim.
    Bende sizden özür diliyorum sonucta hatanızı anlayıp özür dileyebildiniz Taktirlik bir yapınız oldugu için tebrik ederim