Sizin yaptıgınızda anlamadan insanları karalamaktan başka bşrsey değil okudugunuzu idrak etmeye çalısın ozaman özür dilersiniz sanırım
Arkadas bir yazıyı atmıs altınada tariihi koymus bende yapıp kazanacagım demek istiyor...
Haklısınız öküzlük etmişim, okuduğumu tam anlamadan yorum ypamışım.. Sinir oluyorum böyle insanlara o yüzdne yazmıştım. Konu açan arkadaştan özür dilerim.