Haklısınız öküzlük etmişim, okuduğumu tam anlamadan yorum ypamışım.. Sinir oluyorum böyle insanlara o yüzdne yazmıştım. Konu açan arkadaştan özür dilerim.
Bende sizden özür diliyorum sonucta hatanızı anlayıp özür dileyebildiniz Taktirlik bir yapınız oldugu için tebrik ederim