• 24-11-2014, 12:33:17
    #19
  • 24-11-2014, 12:36:36
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Allah arttırsın hocam olmayanlarada versin, sizde olmayanlara konuyla ilgili bilgi ve taktikleri paylaşabilirsiniz
  • 24-11-2014, 12:45:06
    #21
    toparli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam arkadaşlar, geçen sene bu zamanlarda ingilizce bir site açmaya karar verdim. Biraz zorlandım açıkçası ingilizce bilgim başlangıç seviyesinde, site yazılımından hiç anlamam ama risk aldım ve kredi çekerek yazılımcıyada %50 ortaklık vererek siteyi kurdum. Şuan tam bir yıl oldu ve benim aylık adsense gelirim 7000 TL civarında.

    Hepinize bol şans.
    Yazı tarihi: 24 Kasım 2015
    Yaptığınız görgüsüzlükten başka birşey değil. Burada miktar verilmeden başarı hikayesi anlatsanız, yaptığınız olayları anlatsanız herkes tebrik eder, başarılarınızın devamını dilerdi.

    düzeltme: konuyu açan arkadaştan özür dilerim. tamamen benim okuduğumu idrak edememekten kaynaklı bir durum.
  • 24-11-2014, 12:49:55
    #22
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptığınız görgüsüzlükten başka birşey değil. Burada miktar verilmeden başarı hikayesi anlatsanız, yaptığınız olayları anlatsanız herkes tebrik eder, başarılarınızın devamını dilerdi.
    Zaten bir başarı yok, arkadaş 1 yıl sonraki temennisini belirttiğini ifade etmiş yukarıdaki mesajda. Biraz ilgi çekmek istemiş belliki
  • 24-11-2014, 12:56:15
    #23
    Üyeliği durduruldu
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptığınız görgüsüzlükten başka birşey değil. Burada miktar verilmeden başarı hikayesi anlatsanız, yaptığınız olayları anlatsanız herkes tebrik eder, başarılarınızın devamını dilerdi.
    Sizin yaptıgınızda anlamadan insanları karalamaktan başka bşrsey değil okudugunuzu idrak etmeye çalısın ozaman özür dilersiniz sanırım

    Arkadas bir yazıyı atmıs altınada tariihi koymus bende yapıp kazanacagım demek istiyor...
  • 24-11-2014, 13:10:27
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Umarim 700 degil 7000 kazanirsiniz 2015 kasimda. Ve umarim kesintiler de 700tl olmaz. Kesinti kazanc miktariyla dogru orantili degildir, cop trafik ve cop site ile dogru orantilidir... Bakmayin digerlere siz, yolunuza devam edin

    Soylemek istedigim tek sey var: Keske "yazilimciya" %50 degil de normal para verseydiniz daha iyi olurdu. Uzun vadede ortaklik pismanlik olabilir, onu uzun suredir tanimiyorsaniz...
  • 24-11-2014, 13:20:22
    #25
    HesapSatis.com.tr
    inşallah kazanırsınız hocam darısı hepimize
  • 24-11-2014, 13:20:26
    #26
    arkadaş kuyuya bir taş atmış ve gitmiş 40 akıllı çıkarmaya çalışıyor :

    Konuyu Toplam 40 Üye okuyor. (26 Kayıtlı üye ve 14 Misafir)
  • 24-11-2014, 13:24:08
    #27