Selam arkadaşlar, geçen sene bu zamanlarda ingilizce bir site açmaya karar verdim. Biraz zorlandım açıkçası ingilizce bilgim başlangıç seviyesinde, site yazılımından hiç anlamam ama risk aldım ve kredi çekerek yazılımcıyada %50 ortaklık vererek siteyi kurdum. Şuan tam bir yıl oldu ve benim aylık adsense gelirim 7000 TL civarında.
Hepinize bol şans.
Yazı tarihi: 24 Kasım 2015
Yaptığınız görgüsüzlükten başka birşey değil. Burada miktar verilmeden başarı hikayesi anlatsanız, yaptığınız olayları anlatsanız herkes tebrik eder, başarılarınızın devamını dilerdi.
düzeltme: konuyu açan arkadaştan özür dilerim. tamamen benim okuduğumu idrak edememekten kaynaklı bir durum.