toparli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam arkadaşlar, geçen sene bu zamanlarda ingilizce bir site açmaya karar verdim. Biraz zorlandım açıkçası ingilizce bilgim başlangıç seviyesinde, site yazılımından hiç anlamam ama risk aldım ve kredi çekerek yazılımcıyada %50 ortaklık vererek siteyi kurdum. Şuan tam bir yıl oldu ve benim aylık adsense gelirim 7000 TL civarında.

Hepinize bol şans.
Yazı tarihi: 24 Kasım 2015
Yaptığınız görgüsüzlükten başka birşey değil. Burada miktar verilmeden başarı hikayesi anlatsanız, yaptığınız olayları anlatsanız herkes tebrik eder, başarılarınızın devamını dilerdi.

düzeltme: konuyu açan arkadaştan özür dilerim. tamamen benim okuduğumu idrak edememekten kaynaklı bir durum.