Umarim 700 degil 7000 kazanirsiniz 2015 kasimda. Ve umarim kesintiler de 700tl olmaz. Kesinti kazanc miktariyla dogru orantili degildir, cop trafik ve cop site ile dogru orantilidir... Bakmayin digerlere siz, yolunuza devam edin
Soylemek istedigim tek sey var: Keske "yazilimciya" %50 degil de normal para verseydiniz daha iyi olurdu. Uzun vadede ortaklik pismanlik olabilir, onu uzun suredir tanimiyorsaniz...