Çok kazanıyorum beyler
87
●17.002
- 24-11-2014, 12:45:06Yaptığınız görgüsüzlükten başka birşey değil. Burada miktar verilmeden başarı hikayesi anlatsanız, yaptığınız olayları anlatsanız herkes tebrik eder, başarılarınızın devamını dilerdi.toparli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
düzeltme: konuyu açan arkadaştan özür dilerim. tamamen benim okuduğumu idrak edememekten kaynaklı bir durum. - 24-11-2014, 12:49:55Zaten bir başarı yok, arkadaş 1 yıl sonraki temennisini belirttiğini ifade etmiş yukarıdaki mesajda. Biraz ilgi çekmek istemiş bellikiiyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-11-2014, 12:56:15Üyeliği durdurulduSizin yaptıgınızda anlamadan insanları karalamaktan başka bşrsey değil okudugunuzu idrak etmeye çalısın ozaman özür dilersiniz sanırımiyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadas bir yazıyı atmıs altınada tariihi koymus bende yapıp kazanacagım demek istiyor... - 24-11-2014, 13:10:27Üyeliği durdurulduUmarim 700 degil 7000 kazanirsiniz 2015 kasimda. Ve umarim kesintiler de 700tl olmaz. Kesinti kazanc miktariyla dogru orantili degildir, cop trafik ve cop site ile dogru orantilidir... Bakmayin digerlere siz, yolunuza devam edin

Soylemek istedigim tek sey var: Keske "yazilimciya" %50 degil de normal para verseydiniz daha iyi olurdu. Uzun vadede ortaklik pismanlik olabilir, onu uzun suredir tanimiyorsaniz...

darısı hepimize