• 12-09-2014, 23:34:34
    Üyeliği durduruldu
    pist10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adsense ev bmw özel üniv. kazandırıyor ama sende 40 liraya kitap satıyorsun insanı düşündürmüyor değil bu miktarda para kazanan adamın yani ortalama olarak herhalde ayda 5-10 bin lira 40 liralık kitapla uğraşması çok düşündürüyor. yanlış anlama amacım tartışmak felan değil sadece fikrimi belirtiyorum
    kardeşim senin şu konu hakkında hiç bilgin yok herhalde.. e yoksa kurcalama işte
  • 13-09-2014, 00:14:37
    Bu konuya attığım iki mesaj yüzünden bayağı bir yardım et talebi veya nereden nasıl başladınız biz de başlayalım gibi mesajlar gelmekte.ilk defa naçizane özgeçmişimi paylaşmak isterim siz değerli arkadaşlarımla,belki bir ufuk olur,ders olur herkese

    şuan üniv 3. sınıfım,2 sene kaldı işte 3 ve 4..yaş ta 23

    bilgisayarla çok çok geç tanıştım.lise 1 de bile bilgisayar bilgim yoktu sıfırdım,neyse gittiğim internet kafelerden birinden msn hesabım çalınmıştı,sonra sorduk ettik cracked07 nickli bi adam,hacklemiş durum koymuş falan,keylogger kurmus tabi internete.bir bilgisi de yok


    neyse sonrasında aradık ettik adamı bulduk komşuymuş meğer bize,gittik bayagı sohbet ettik hem geri verdi,hemde binanın terasına ofis kurmuştu kendine,bize frontpage ile site yapmayı ogretti iki arkadastık

    neyse 4-5 ay düzenli gittik,biz bayağı bayağı ögrenmiştik artık,sonra okulun web sitesini yaptık k12'li resmi siteyi falan o dereceye geldik sıfırdan.Sonrasında biz iki arkadaş bu adamdan mobil telefon sitesi icin forum sitesi kurmasını istedik,1000 lira aldı o zamanın parasıyla ,bizde bilmiyoruz tabi,öptü güzelce bizi ama iyiki öpmüş

    ben ve arkadaş hala açık olan,mail adresime kadar adını alan cepoloji.com 'u açtık ortaklı.Arkadaş uğraşmadı bıraktı,ben devam ettirdim.Adsense başvurdum kabul edildi,ondan sonra Allah yürü ya kulum dedi

    ilk 1 yılın sonunda neredeyse 400 tl bile toplayamamıstım,sonrasında yeni siteler aldık vs derken ayda 600 700 sınırına ulaşmıştım 7-8 siteden.Habire site aldım 3-4 sene sonunda düzenli gelir 3 civarıydı.Ancak site ala sata göre göre bu işi bayagı ogrenmiştim.Sonrasında adsense açığı buldum.illegal bir açık ve sınırsız para yapabilyorsunuz gerçekten şuan bile hala açık var

    neyse ben bu açık ile günde 1000 usd yi dahi gördüm daha lise 4 üm,para erkeğin silahıdır,para olunca aşırı şımardık lise 4 üz sonuçta,aileyle kavgalar özel 2011 model yeni kasa jetta almıştım 80 bin tl o zamanın parasıyla ehliyetimi aldığım günün sabahı.2010 sonuydu sanırsam ehliyete bakmam lazım

    tabi o zaman haram oldugunu bilmiyorum,zeka ile buldum diyorum falan haram boyutu zerre aklıma gelmedi.Sonrasında aldığım araç 1 hafta sonra kül oldu büyük bir kaza ile,bna hiçbirşey olmadı çok şükür,yanımdakine de ama araç ultra pert diyim siz anlayın.Hurdasına bile sıfır aracın 5 bin verdi,gerk yok dedim hayırsız para diye,onu da almadım akıllandım

    sonrasında yaş kücük,para toplama alıskanlıgı yok tabi,elde avucta sıfır,aynı haltı da yiyemem haram oldugunu tecrübe ile anladık.sonrasında sosyal medya işini bulduk,bilen bilir r10 a da yayan biziz bu işin mantıgını kitaplarla.Sonra facebook'tan sayfalar ala ala yine ayda 4-5 i yakaladık.Sonrasında bildiklerimizin bir kısmını kitaba aktardık,o adsense açığını yapmadım ancak 5 bin liraya satmıştım bayagı kişiye kaza sonrası,haram oldugunu anlamıştım ama satmanın ,aracı olmanın günah oldugunu anlamamışmışım demek )


    sonrasında da büyük sitelerin yerleşimleri olsun,ortaklıklar olsun,özellikle haber sitelerinde paylarım var herkesin bildiği büyük sitelerde,sonra kitaplar olsun,kendi sitelerim sosyal medya hesapllarım falan derken aylık iyi bir ortalama yakaladık bata kalka da olsa girişimci ruh varsa,taştan cıkarırsınız paranızı.Sonrasında özel üniversite paralarımı çıkardım ayırdım kendim ödüyorum,üniv 1 e başladığımda 5 senemin parası dahi hazırdı,lise4 ten sonra 1 yıl tekrar hazırlanırken millet,ben google'ın altını üstünü getirdim para kazandım.çalışarak iyi bölüm kazanacağıma para ile kazandım,daha kolay oldu

    snrasn da dediğim gibi sektorel sitelerim var,ortaklıklar danışmanlıklar.Bu konuda da yazdım,sadece biriydi o.60 kredi çekti,10 bizim 50 yatırım şeklinde danısmanlıklar.Şuan dahi onun gibi çok müşterim var hergün ugrasmak zorunda kaldığım.

    bu sayede 7 senedir adsense'in ekmeğini yiyorum,öğrenci oldugum halde sınıf arkadaslarımdan da okuyan var bu yazıyı,onlar uyardı biri bmw ile olduguna inanmıyo diye whatstan,az onceki pit10 nickli arkadasın.onlar dahi size yukarıda anlattıgım kadar detayını bilmez,ufkunuzu açması adına örneklerle gecmısımızı sunduk.Yani kitap falan hikaye,o tanınılırlık için.Şuan düşünün adamın projesi var,100 bin liralık,buna iyi yerleşim istiyor adsense,kime başvurur,büyük ihtimal bize.Buda öyle birşey yani.5 bin liraya bile yerleşim yaptık tek bir site için,siz düşünün gerisini.Zaten işlerimin çoğu da r10 dışıdır.


    son 1 yıldır da çok şükür normalleşme sürecindeyim,gelirleri azalttık normal yaşama döndük,elde olan gelir getiren sağlam siteleri dahi sattım,ben sıkıldım kendi durumumdan.O yüzden 5-6 civarına indirdik.3-4 aylık giderimiz,1-2 de sağa sola işte benzin vs

    yoksa 10-15 durumları yoktur konuda geçtiği gibi şuan,kasti şekilde de işleri azalttık zaten,en son evlenınce tekrar site vs alımlarına başlayacagım,ona da daha çok zaman var.

    bu mesajların birinde daha demiştim okumussanız,varınızı yogunuzu satın sağlam sitelerle aylık kazanç oluşturun kndınıze diye.150 bin liralık evin getirecegi kira 750 lira iken,150 bin liraya alınan parça parça sitelerin getirisi 15-20 bin liradır,yeterki sağlam siteler alın,blog falan ilgi isteyen siteler almayın,geliri sabit olan siteler alın.Bunları söylemem zararıma,ileridebende alacagım ancak burayı samimi bir ortam gördüğüm icin anlatmak yardımcı olmak istedim.Ev alan arkadaşımıza da hayırlı olsun tekrar bu arada @Joen

    Zamanınızı çaldıysam affola,sadece 1000 lira verip dandik SMF bir forum aldık oda ortaklı birde,sonra bizim site tuttu falan adsense oldu vs vs bugünü gördük bir msn'in hacklenmesiyle,forumla...

    diğer ortak bıraktı 1 ay sonrasında, şuan 3-4 yıldır haberim yok,avukat olacaktı en son konyada hukukta şuan,okuyan varsa orada adını soyleyeyim ulaşalım face twitter vs kullanmıyor aşırı cemaatçi bir arkadaştı bu işleri sevmiyor


    Bana en çok sorulan soruydu bu,hocam affınıza sığınarak aylık gelir nedir tarzı,buradan da açık açık paylaşmış olduk.adsense açığı da hala devam etmektedir,geçen sene sınıf arkadasımın pinsiz hesabıyla denedik 1 günde 2 bin tl tabiki direkt hesabı çop ettik )

    O yüzden mesele para kazanmak olsa,sınırsız kazanılır adsense ile,mesele düzgün şekilde limitleri olan bir hayat yaşamak.gözüm gönlüm doydu çok şükür,bana gelenin 10 katı size gelsin


    Tekrar hayırlı geceler dilerim,son olarak naçizane tavsiyemde para kaybetmekten korkmadan birşeyler deneyin,her kaybediş tecrübedir.
    intercity rent a car ı görmüşsünzdür,yeşil plaka altında her yerde var,onun sahibinin hayatını okuyun(burada var),anlayacaksınız demek istediğmi.Bende salak ücretsiz bir forum için 1000 kaybettim ama...


    Not:adsense hikayem konusu olduğu için bu samimi ortamda yazmak istedim,bu yazıda dahi eleştiri bulacak arkadaş olur,zaten uğraşamam ikili tartışmalarla, silerim mesajlarımı konudan öyle bir durumda
    • Sessiz
    • hayatnesesi
    • Akar
    Sessiz, hayatnesesi, Akar ve 15 kişi bunu beğendi.
    18 kişi bunu beğendi.
  • 13-09-2014, 00:17:55
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana ozel ruhsati ve aracin resmini iletecegim 10 gune.Sozum soz.universite acilinca 22 sinde.plakasina da bakarsin ruhsattan,araca da

    Bu zihniyet oldukca kazanamazsiniz.kitap gorunen yuzudur,bilgimizin kanitidir,asil is danismanliklar ve is ortakliklarindan gelmektedir.bmw dedigimde 15-20 lik bmw ler degil,resim atacagim sana ozel,not aldim


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
    Hamilcar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeşim senin şu konu hakkında hiç bilgin yok herhalde.. e yoksa kurcalama işte
    dediğim gibi tartışma yaratmak gibi bir amacım yok ticaretten iyi anlarım küçük yaştan beri ilgilenirim sadece bu rakamları kazanıp böyle bir işle uğraşman bana ilginç geldi bu arada hamilcar sürümden kazanmanın ne olduğuna attığın sözlük linkinden önce kendin bakıp öğrenip benim anlayıp anlamadığımı sorgularsın arkadaş ile alakalı neyin ilginç geldiğini bir önceki mesajımda belirttim.
  • 13-09-2014, 00:25:21
    Awoor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrikler yakında adsense ile holding kuranıda görücez
    İnşAllah
  • 13-09-2014, 00:47:56
    Rabbim daha çok kazançlar nasip eyler inşalalh.
    Bir yerlerden başlamak lazım diye diye 6 yıl geçti. Bizede nasip olur umarım.
  • 13-09-2014, 01:22:25
    arkadaşım ev+rcz almıştı sitenin yabancı olması çok önemli. helal olsun hocam
  • 13-09-2014, 10:48:38
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncelikle senin yukarıdaki mesajına cevap vereyim,tüm ebooklarla iki sene özel üniv ücretini bile ödeyemem.O derece 3 yılda gelen para ile yani.Kaldıki ben 7 yıldır adsense kullanıyorum.
    Üstad yanlış anlama, ben kaba taslak bir hesap yaparak öyle yazdım. Ek gelir olduğu için hiç fena bir para değil. O E-book'tan herkes gibi ben de nasibimi aldım Otel fırsatları temasını hiç unutmam mesela, iyi tıklama oranları vardı Velhasıl, dünyanın tepesindeki beyinlere (yahudiler vs) baktığımız zaman, hep sürüm sayesinde bir yerlere gelmişlerdir, ona istinaden yazmıştım
  • 13-09-2014, 14:56:41
    Merhaba hocam birkaç sorum olucak,
    1) Sitenize en fazla ne kadar yatırım yaptınız (tl cinsinden adwors,backlink paketleri..vs)
    2) Sitenize gelen hit google üzerinden mi
    3) Sitenizin günlük kaç k hiti var ve girenlerin tıklama oranı % kaç bunları rica etsem belirtirseniz çok sevinirim. Bol kazançlar.
  • 13-09-2014, 15:05:10
    JoEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paylaşmak ile paylaşmamak arasında kaldım aslında ama @Eyupoglu; nun şu sorusunu ve daha bir çok genç arkadaşın güzel hayallerini görünce, belki biraz da teşvik olur düşüncesiyle paylaşmaya karar verdim.

    Evet arkadaşlar Adsense'den gelen paralarla geçen ay TOKİ'den Sakarya'da yatırım amaçlı yeni yapılan bir ev satın aldım. Nasip olursa inşallah araba almayı da düşünüyorum

    Şimdiden gelecek sorulara cevap vereyim:
    Sitenin dili: İngilizce
    Kategorisi: Otomobil

    Lütfen site ile ilgili daha fazla soru sormayın. Paylaşabileceğim bu kadar. Onun dışında sorularınızı konu altında cevaplarım.

    Umarım hem kendinizi, hem sitelerinizi geliştirmeniz konusunda teşvik edici olur.
    tam olarak evin parası ne kadardır yani tamamını mı ödeyerek mi aldınız.

    Dipnot: Adsense işi bilen için süper para kaynağıdır heleki legal facebook sayfalarından hit çekerek tıklanmasını sağlayanlar bir deha