Bu konuya attığım iki mesaj yüzünden bayağı bir yardım et talebi veya nereden nasıl başladınız biz de başlayalım gibi mesajlar gelmekte.ilk defa naçizane özgeçmişimi paylaşmak isterim siz değerli arkadaşlarımla,belki bir ufuk olur,ders olur herkese

şuan üniv 3. sınıfım,2 sene kaldı işte 3 ve 4..yaş ta 23

bilgisayarla çok çok geç tanıştım.lise 1 de bile bilgisayar bilgim yoktu sıfırdım,neyse gittiğim internet kafelerden birinden msn hesabım çalınmıştı,sonra sorduk ettik cracked07 nickli bi adam,hacklemiş durum koymuş falan,keylogger kurmus tabi internete.bir bilgisi de yok


neyse sonrasında aradık ettik adamı bulduk komşuymuş meğer bize,gittik bayagı sohbet ettik hem geri verdi,hemde binanın terasına ofis kurmuştu kendine,bize frontpage ile site yapmayı ogretti iki arkadastık

neyse 4-5 ay düzenli gittik,biz bayağı bayağı ögrenmiştik artık,sonra okulun web sitesini yaptık k12'li resmi siteyi falan o dereceye geldik sıfırdan.Sonrasında biz iki arkadaş bu adamdan mobil telefon sitesi icin forum sitesi kurmasını istedik,1000 lira aldı o zamanın parasıyla ,bizde bilmiyoruz tabi,öptü güzelce bizi ama iyiki öpmüş

ben ve arkadaş hala açık olan,mail adresime kadar adını alan cepoloji.com 'u açtık ortaklı.Arkadaş uğraşmadı bıraktı,ben devam ettirdim.Adsense başvurdum kabul edildi,ondan sonra Allah yürü ya kulum dedi

ilk 1 yılın sonunda neredeyse 400 tl bile toplayamamıstım,sonrasında yeni siteler aldık vs derken ayda 600 700 sınırına ulaşmıştım 7-8 siteden.Habire site aldım 3-4 sene sonunda düzenli gelir 3 civarıydı.Ancak site ala sata göre göre bu işi bayagı ogrenmiştim.Sonrasında adsense açığı buldum.illegal bir açık ve sınırsız para yapabilyorsunuz gerçekten şuan bile hala açık var

neyse ben bu açık ile günde 1000 usd yi dahi gördüm daha lise 4 üm,para erkeğin silahıdır,para olunca aşırı şımardık lise 4 üz sonuçta,aileyle kavgalar özel 2011 model yeni kasa jetta almıştım 80 bin tl o zamanın parasıyla ehliyetimi aldığım günün sabahı.2010 sonuydu sanırsam ehliyete bakmam lazım

tabi o zaman haram oldugunu bilmiyorum,zeka ile buldum diyorum falan haram boyutu zerre aklıma gelmedi.Sonrasında aldığım araç 1 hafta sonra kül oldu büyük bir kaza ile,bna hiçbirşey olmadı çok şükür,yanımdakine de ama araç ultra pert diyim siz anlayın.Hurdasına bile sıfır aracın 5 bin verdi,gerk yok dedim hayırsız para diye,onu da almadım akıllandım

sonrasında yaş kücük,para toplama alıskanlıgı yok tabi,elde avucta sıfır,aynı haltı da yiyemem haram oldugunu tecrübe ile anladık.sonrasında sosyal medya işini bulduk,bilen bilir r10 a da yayan biziz bu işin mantıgını kitaplarla.Sonra facebook'tan sayfalar ala ala yine ayda 4-5 i yakaladık.Sonrasında bildiklerimizin bir kısmını kitaba aktardık,o adsense açığını yapmadım ancak 5 bin liraya satmıştım bayagı kişiye kaza sonrası,haram oldugunu anlamıştım ama satmanın ,aracı olmanın günah oldugunu anlamamışmışım demek )


sonrasında da büyük sitelerin yerleşimleri olsun,ortaklıklar olsun,özellikle haber sitelerinde paylarım var herkesin bildiği büyük sitelerde,sonra kitaplar olsun,kendi sitelerim sosyal medya hesapllarım falan derken aylık iyi bir ortalama yakaladık bata kalka da olsa girişimci ruh varsa,taştan cıkarırsınız paranızı.Sonrasında özel üniversite paralarımı çıkardım ayırdım kendim ödüyorum,üniv 1 e başladığımda 5 senemin parası dahi hazırdı,lise4 ten sonra 1 yıl tekrar hazırlanırken millet,ben google'ın altını üstünü getirdim para kazandım.çalışarak iyi bölüm kazanacağıma para ile kazandım,daha kolay oldu

snrasn da dediğim gibi sektorel sitelerim var,ortaklıklar danışmanlıklar.Bu konuda da yazdım,sadece biriydi o.60 kredi çekti,10 bizim 50 yatırım şeklinde danısmanlıklar.Şuan dahi onun gibi çok müşterim var hergün ugrasmak zorunda kaldığım.

bu sayede 7 senedir adsense'in ekmeğini yiyorum,öğrenci oldugum halde sınıf arkadaslarımdan da okuyan var bu yazıyı,onlar uyardı biri bmw ile olduguna inanmıyo diye whatstan,az onceki pit10 nickli arkadasın.onlar dahi size yukarıda anlattıgım kadar detayını bilmez,ufkunuzu açması adına örneklerle gecmısımızı sunduk.Yani kitap falan hikaye,o tanınılırlık için.Şuan düşünün adamın projesi var,100 bin liralık,buna iyi yerleşim istiyor adsense,kime başvurur,büyük ihtimal bize.Buda öyle birşey yani.5 bin liraya bile yerleşim yaptık tek bir site için,siz düşünün gerisini.Zaten işlerimin çoğu da r10 dışıdır.


son 1 yıldır da çok şükür normalleşme sürecindeyim,gelirleri azalttık normal yaşama döndük,elde olan gelir getiren sağlam siteleri dahi sattım,ben sıkıldım kendi durumumdan.O yüzden 5-6 civarına indirdik.3-4 aylık giderimiz,1-2 de sağa sola işte benzin vs

yoksa 10-15 durumları yoktur konuda geçtiği gibi şuan,kasti şekilde de işleri azalttık zaten,en son evlenınce tekrar site vs alımlarına başlayacagım,ona da daha çok zaman var.

bu mesajların birinde daha demiştim okumussanız,varınızı yogunuzu satın sağlam sitelerle aylık kazanç oluşturun kndınıze diye.150 bin liralık evin getirecegi kira 750 lira iken,150 bin liraya alınan parça parça sitelerin getirisi 15-20 bin liradır,yeterki sağlam siteler alın,blog falan ilgi isteyen siteler almayın,geliri sabit olan siteler alın.Bunları söylemem zararıma,ileridebende alacagım ancak burayı samimi bir ortam gördüğüm icin anlatmak yardımcı olmak istedim.Ev alan arkadaşımıza da hayırlı olsun tekrar bu arada @Joen

Zamanınızı çaldıysam affola,sadece 1000 lira verip dandik SMF bir forum aldık oda ortaklı birde,sonra bizim site tuttu falan adsense oldu vs vs bugünü gördük bir msn'in hacklenmesiyle,forumla...

diğer ortak bıraktı 1 ay sonrasında, şuan 3-4 yıldır haberim yok,avukat olacaktı en son konyada hukukta şuan,okuyan varsa orada adını soyleyeyim ulaşalım face twitter vs kullanmıyor aşırı cemaatçi bir arkadaştı bu işleri sevmiyor


Bana en çok sorulan soruydu bu,hocam affınıza sığınarak aylık gelir nedir tarzı,buradan da açık açık paylaşmış olduk.adsense açığı da hala devam etmektedir,geçen sene sınıf arkadasımın pinsiz hesabıyla denedik 1 günde 2 bin tl tabiki direkt hesabı çop ettik )

O yüzden mesele para kazanmak olsa,sınırsız kazanılır adsense ile,mesele düzgün şekilde limitleri olan bir hayat yaşamak.gözüm gönlüm doydu çok şükür,bana gelenin 10 katı size gelsin


Tekrar hayırlı geceler dilerim,son olarak naçizane tavsiyemde para kaybetmekten korkmadan birşeyler deneyin,her kaybediş tecrübedir.
intercity rent a car ı görmüşsünzdür,yeşil plaka altında her yerde var,onun sahibinin hayatını okuyun(burada var),anlayacaksınız demek istediğmi.Bende salak ücretsiz bir forum için 1000 kaybettim ama...


Not:adsense hikayem konusu olduğu için bu samimi ortamda yazmak istedim,bu yazıda dahi eleştiri bulacak arkadaş olur,zaten uğraşamam ikili tartışmalarla, silerim mesajlarımı konudan öyle bir durumda