Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öncelikle senin yukarıdaki mesajına cevap vereyim,tüm ebooklarla iki sene özel üniv ücretini bile ödeyemem.O derece 3 yılda gelen para ile yani.Kaldıki ben 7 yıldır adsense kullanıyorum.
Üstad yanlış anlama, ben kaba taslak bir hesap yaparak öyle yazdım. Ek gelir olduğu için hiç fena bir para değil. O E-book'tan herkes gibi ben de nasibimi aldım Otel fırsatları temasını hiç unutmam mesela, iyi tıklama oranları vardı Velhasıl, dünyanın tepesindeki beyinlere (yahudiler vs) baktığımız zaman, hep sürüm sayesinde bir yerlere gelmişlerdir, ona istinaden yazmıştım