• 12-07-2014, 04:09:27
    #10
    ultimateFB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7-8 senedir web ile uğraşıyorum babama sorarlar oğlan ne iş yapıyor diye babam ise şu ibretlik cevabı verir

    internette çet yapıyor
    Gece gece hiç güleceğim yoktu
  • 12-07-2014, 04:17:21
    #11
    Çok güzel bir anı olmuş sizin için.Babanızı da tebrik etmek gerek
  • 16-07-2014, 01:57:52
    #12
    baba iyi düşünmüş
  • 16-07-2014, 03:51:53
    #13
    OHC53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim babamızda nasihat verir zamanı gelince adam vuracaksın diye. hayırlı olsun hesabın
    o nasıl baba kardeş, bi de o nasıl nasihat
  • 16-07-2014, 04:41:52
    #14
    Babanda web işiyle uğraşıyormuş. Şanslısın . Ben 7 8 sene önce bu işlere başladığımda babam ders çalış senden ne köy ne kasaba olur diyip dururdu . Altın bileziğimizi kolumuza takınca ekmeğimi pcden çıkarıyorum. Şuan rahatım. Sabah 7de uyuyup öğlen 1de kalkıyorum. Ama bunada şükür. Günümün 16 saatini versemde bu işi hala daha çok seviyorum .
  • 16-07-2014, 05:05:26
    #15
    XFQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Babanda web işiyle uğraşıyormuş. Şanslısın . Ben 7 8 sene önce bu işlere başladığımda babam ders çalış senden ne köy ne kasaba olur diyip dururdu . Altın bileziğimizi kolumuza takınca ekmeğimi pcden çıkarıyorum. Şuan rahatım. Sabah 7de uyuyup öğlen 1de kalkıyorum. Ama bunada şükür. Günümün 16 saatini versemde bu işi hala daha çok seviyorum .

    Hacı ne yaptın sen ya, enerjini çok seviyorsun diye bu kadar harcama. Çabuk saçların dökülür, sitresten çökersin, fiziki deformasyona uğrarsın. Bence bu işi gündüze çevirmeye bak ve günde 12 saati geçmemeye çalış. Gençliğine aldanma kısaca.
  • 16-07-2014, 06:48:03
    #16
    Üyeliği durduruldu
    ah ulan şöyle bir babam olacaktı, heryeri hekleyecek , ddos atacaktık... ah ah