ultimateFB adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
15
●3.563
. Ben 7 8 sene önce bu işlere başladığımda babam ders çalış senden ne köy ne kasaba olur diyip dururdu
. Altın bileziğimizi kolumuza takınca ekmeğimi pcden çıkarıyorum. Şuan rahatım. Sabah 7de uyuyup öğlen 1de kalkıyorum. Ama bunada şükür. Günümün 16 saatini versemde bu işi hala daha çok seviyorum
.