Babanda web işiyle uğraşıyormuş. Şanslısın

. Ben 7 8 sene önce bu işlere başladığımda babam ders çalış senden ne köy ne kasaba olur diyip dururdu

. Altın bileziğimizi kolumuza takınca ekmeğimi pcden çıkarıyorum. Şuan rahatım. Sabah 7de uyuyup öğlen 1de kalkıyorum. Ama bunada şükür. Günümün 16 saatini versemde bu işi hala daha çok seviyorum

.
Hacı ne yaptın sen ya, enerjini çok seviyorsun diye bu kadar harcama. Çabuk saçların dökülür, sitresten çökersin, fiziki deformasyona uğrarsın. Bence bu işi gündüze çevirmeye bak ve günde 12 saati geçmemeye çalış. Gençliğine aldanma kısaca.