• 28-11-2012, 09:32:57
    #1
    Daha önce banlanmıştım Bayadır başvuru yapıyordum kabul etmiyorlardı. 2-3 ay falan başvuru yapmadım. geçen gün yeni siteme aileden birinin ismiyle başvuru yaptım dün onaylandı. Şimdi sabah baktım banlanmışım Akşamdan Sabaha Kadar

    Son zamanlarda kayıtlarımızı gözden geçirirken AdSense hesabınızın
    AdWords reklamverenleri için önemli bir risk oluşturduğunu fark ettik.
    Hesabınızın yayıncı ağında tutulması reklamverenlerimiz açısından
    gelecekte mali açıdan zararlı olacağından, hesabınızı devre dışı
    bırakmaya karar verdik.

    Bunu, reklamverenlerimizin ve diğer AdSense yayıncılarımızın
    çıkarlarını korumak üzere alınmış gerekli bir önlem olarak uygulama
    düşüncemizi anlayışla karşılamanızı rica ediyoruz. Bunun sizin
    açınızdan sıkıntılara yol açabileceğinin farkındayız ve anlayışınız ve
    işbirliğiniz için şimdiden teşekkür ederiz.

    Hesabınız veya yaptığımız işlemler hakkında sorularınız varsa, lütfen
    bu e-postayı yanıtlamayın.
    https://www.google.com/adsense/suppo...er=57153&hl=tr
    adresini ziyaret ederek daha fazla bilgi edinebilirsiniz.

    Saygılar,

    Google AdSense Ekibi
  • 28-11-2012, 09:37:34
    #2
    Ah, ah ben neler yaşadım hocam. Eş dostun babasına kadar gittimde ancak alabildim...
  • 28-11-2012, 12:08:08
    #3
    Eski hesaplarınızla bağlantı kurmuşlardır büyük ihtimal
  • 28-11-2012, 12:10:03
    #4
    nasıl kabul ettirdin hocam, bide e posta veya telefon numarası geçmişteki hesapla aynı ise kapatırlar.
  • 28-11-2012, 12:13:00
    #5
    yok hocam hiç bişey yapmadım abimin adıyla başvurdum onun numarası ile. Daha önce bir çok başvuru yaptım kabul olmamamıştı şansa dün oldu reklamlar yayınlanmaya bşladı işte gece, sabah kalktım reklamlar gözükmüyor mailede bu mesaj gelmiş.