• 04-11-2012, 18:47:46
    #1
    Merhaba arkadaşlar site içi aramada konu ile ilgili bilgi bulamadım, sitelerimden (a , b) a sitesini kapatıp domainini diğer b siteme yönlendirdim. iki sitedede adsense vardı bu durumdan dolayı banlanırmıyım...
  • 04-11-2012, 18:48:59
    #2
    301 yönlendirmesi yaptıysanız birşey olmaz diye biliyorum. bende daha önce 301 ile sitemi taşıyarak adsense kullanmıştım bir problem yaratmadı.
  • 04-11-2012, 18:49:28
    #3
    site icerigi googleye aykırı bir icerik degilse banlanmazsiniz
  • 15-11-2012, 04:09:13
    #4
    Konu ile ilgili bir gelişme var mı ? google'dan banlandınız mı son durum nedir
  • 15-11-2012, 21:04:52
    #5
    Banlanma olmadı şu an üst sıralarada yerleşmeye başladık, yönlendirme hala açık indekslemeler devam ediyor...